Monday, November 29, 2010

sedikit coretan...

Alhamdulillah,... dah mula bekerja balik... 2 hari lepas saya sempat menghadiri pertandingan di KL... saya pergi dengan rombongan bas dari terengganu... dalam pertandingan ini, Awe Sulong X perform sangat.. tapi masih boleh dapat hadiah saguhati.. keadaan AS yang mula meluruh mungkin salah satu penyebab dia x bagi yang terbaik... apepun, syukur alhamdulillah.. saya bawak ayam 4 ekor untuk buat main. dua dapat saguhati.. okla, janji masuk game.. hehehe.. semalam, telor2 yang dieram oleh cendana dewi dah mula menetas. skang ni baru menetas 2 ekor. harap2 ade lagi yang menetas lagi hari ini..
untuk game kali ini, boleh dikatakan ayam dari kelantan mendominasi keseluruhan johan kategori hanya kategori serama A yang dijuarai oleh ayam abang rashid marang. ayam botb di menangi oleh ayam dari kelantan juga.. boleh dikatakan semua ayam yang bertanding memang hebat2 dari segi gaya dan aksesori.. penyertaan semalam berkemungkinan dalam 400 ekor..
mmmm,,, gambar2 semasa pertandingan saya akan masukkan nanti, insyaalah.. bagi rakan-rakan blogger yang sempat saya temui, salam saya ucapkan dan terima kasih atas pandangan dan tips2 bagi kaedah breeding serta ayam untuk pertandingan.

No comments:

Post a Comment