Sunday, November 24, 2013

Koleksi Terbaru Reban dari Bloodline Pure Wan Sabri

remaja ke muda dah hampir siap, mulai datang perangai serta mengibas.... tak lock lagi sepenuhnya.... kena sabar 2-3 minggu lagi la jawapnya....

 ekor masih anak b belum tumbuh ekor remaja, namun suka mengibas dan angkat dada, belum lock sepenuhnya jugak.
anak b siap, bolehla buat layan petang2 selepas balik kerja...

 
yang ini sedang pikir naik ke tidak kakinya, huhuhu... biasanya kalo bloodline belah ni, kaki atau pahanya akan naik waktu remaja atau muda.....
 
 
 
         Assalamualaikum, antara koleksi terbaru dari reban saya, keempat - empat ekor saya ambil dari reban wan sabri... untuk makluman saya mulai menggunakan baka WS dah hampir beberapa tahun yang lalu, jadi kebanyakan anak2 serama yang saya perolehi melalui bloodline ini saya mix kembali dengan 2-3 bloodline yang masih ada direban,... kebanyakan hasil reban memang kebanyakannya ada baka 4 bloodline ni....
        Dari keempat ekor ni, ada yang menunggu masa untuk lock.... ada sahabat bertanya kepada saya  jual ke tak anak-anak serama? di sini saya ingin bagitahu anak2 A atau anak b memang saya tak jual... mungkin anak2 tersebut akan dibuka harga bila masuk remaja....sama juga macam diatas,, mungkin 3 ekor anak c dan b saya akan buka harga bila masuk remaja kelak... InsyaAllah.....

No comments:

Post a Comment