Tuesday, April 5, 2011

Maharishi Kala


assalam,
dah lame tak update.. maklumla, dalam 2-3 minggu ni hari hujan dan cuaca yang agak mendung... jadi malas nak ambik gambar serta video... untuk post kali ni, saya rasa nak tukar sikit nama singkatan dari nama awe... jadi saya letak nama maharishi kala.... ayam ni asalnya dari reban saya sendiri, 2 ekor adik beradiknya saya hadiahkan kepada cg mere kuala besut dan abg lie besut... yang ini asalnya saya dah bagi hadiah sama rakan serama cilik iaitu adik aidil pada tahun lepas lagi, tapi dihantar kembali ke reban saya, untuk mempersiapkan nya untuk bon-bon akan datang... perangai mmg dah ada tanpa perlu dilatih secara intensif kerana salah satu ciri-ciri ini adalah dari kekuatan genetik bapak yang kuat mengebas jugak... harap-harap MK tidak akan menghampakan saya di bon nanti...

No comments:

Post a Comment