Saturday, March 24, 2012

incubator auto



assalamualaikum & salam sejahtera.... asyik dengan gambar ayam jer, kali ni saya masukkan pulak gambar incubator yg saya baru pinjam dari member... dulu saya pernah guna yg biasa, tp saya tak larat nak jaga serta pusing tiap hari.. last2 saya jual je pada rakan saya....
sekarang ni kalo pakai yg ini agak mudah kerna semuanya automatik. letak air, saya setkan suhu antara 37.5 hingga 38.2.. kalo ade benih, insyaallah kadar tetasannya adalah tinggi....
ohya, berbalik pada bon yg kami anjur pada 17 mac yg lalu, penyertaan adalah amat menggalakkan,, walaupun bon yg dibuat adalah kecil namun sambutan yg di terima adalah menggaslakkan. Sekitar 130 penyertaan telah diterima..
oleh kerana penyertaan yg sebegitu memuaskan, group kami akan mengadakan siri bon ke dua yg bertempat di kota bharu pula pada bulan mei kalo takde aral yg melintang... penganjuran kali ini adalah atas inisiatif salah seorang rakan group 2012 di pasir pekan, kelantan....

No comments:

Post a Comment