Wednesday, August 8, 2012

serama bahar - anak b mulai selam



assalamualaikum, minggu ni mmg saya teramat sibuk kerna saya telah berpindah di rumah yang baru. alhamdulillah, akhirnya saya dapat memiliki rumah sendiri. dah tak payah menyewa lagi... rumah sekarang didirikan disebelah rumah mertua saya, jadi adalah tanah untuk dirikan rumah serta reban...
oh ya, berbalik kepada ayam saya, anak b diatas baru je saya lihat potensinya sewaktu lawatan teman dari seberang serta MengKB 2-3 hari yang lalu.... ini adalah hasil breeding yang pertama keluar yang patern ini sewaktu anak b dari reban saya... insyaallah, ini adalah hasil dari crossbreed & inbreed dari baka2 yang ada. alhamdulillah sudah mula menampakkan potensi serta patern yg saya harapkan.... Insyaallah, ayam ini akan diberi callcium magnesium cadangan produk kesihatan dari Tuan HJ Iskandar pada satu ketika dulu, bagi menguatkan tulangnya, serta ada satu lagi produk kesihatan untuk menguatkan kakinya.... apapun, mmg saya amat bersyukur dengan rezeki dariNYA sewaktu bulan yang mulia ini.

No comments:

Post a Comment