Thursday, November 1, 2012

Keturunan Bapak Ara........

 assalamualaikum, antara koleksi anak dri bapak ara yg saya beli dengan hj iskandar keramat pada tahun  lepas... byk jugak generasi yang telah terhasil dari bapak tersebut, dan yang menggembirakan saya, walaupun bapaknya berwarna ara, ada jugak anak2 yang berjaya dikuningkan seterusnya saya simpan buat penyambung keturunan yang berwarna kuning serta merah...
 Namaku, Mahsiko BatuApi.. sayang teramat, balungku putus digigit nyamuk waktu kecil... jadi pengganti bapakku je la kelak.....




 anak dari bapak ara + induk kubing.... waktu emaja mulai selam tenggelam... dah pon dijual pada minggu lepas pada rakan2 serama...

foto dari mengkb... Gaus nama Mengkb letak.... anak bapak ara di bawah jugak... anak 1st batch...  yang Mahsiko Batuapi adalah anak 2nd batch dari induk dan bapak yang sama... kiranya adik beradik tetapi berlainan generasi...



inilah bapak pembaka yg saya beli dari hj iskandar keramat... beberapa offer diterima untuk tukar milik bapak ni, tapi rasanya dia akan menetap di reban saya sehingga ke akhir hayatnya......

No comments:

Post a Comment