Tuesday, July 26, 2011

anak2 serama yang ade....







Assalam, post anak terbaru.... batch anak-anak terdahulu telah habis dijual... sekarang batch terbaru hampir 70 ekor... untuk batch terbaru ni, saya tidak berniat untuk menjualnya lagi, mungkin bulan januari nanti saya akan siarkan ayam yang akan dijual... ini kerana pada waktu ini, saya sedang membuat penstrukturan baka,... bloodline yang utama sekarang ni, bloodline Awe Sulong, bloodline ayam wan sabri, bloodline presiden serama terengganu, bloodline napi padang nenas, bloodline kubing abang azid pulau kerengga,bloodline dungun... serta 2-3 bloodline lagi.... hmmmm, banyak-banyak campur baka, jadi pening saya nak adun...
apa-apa pun, memang impian tahun depan adalah, saya ingin ke bon dengan produk hasil reban saya sendiri.... warna tahun depan, ara, kuning, rinting, kubing.... harapnya saya berjaya.... InsyaAllah.....

No comments:

Post a Comment