Saturday, July 24, 2010

Awe Sulong - BOTB kuantan (24 Julai 2010)

Alhamdulillah.... itu je yang mampu saya ucapkan bila mendengar perkhabaran gembira dari kuantan petang tadi.... AS masih mengekalkan Momentum kemenangan dengan menjadi BOTB bon kuantan hari ni... cuma awe sulong hari ni bertukar nama sedikit... hehehe... maklumlah, saya x join game pada kali ini... ayam pun kawan saya yang bawak..insyaallah, kalau xde aral nanti bon di pasir mas & syahbandar, kuala terengganu, saya akan join.... bagi kawan2 yang igin memiliki anak dari baka awe sulong, saya mohon maaf kerana 2 ekor induk yang sedang mengeram anak2 tidak menjadi... mungkin dengan cuaca yang panas menyebabakan banyak telur yang tidak menjadi... x apala, mungkin xde rezeki.... cuma sekarang ni, induk yang mula mengeram adalah kakak kandungnya sendiri yang berada dirumah saya... induk tersebut saya pinjam dari abang rashid marang untuk tujuan pembiakan.... insyaallah kalo aral akan menetas lagi 2-3 ekor lagi anak2 nya kelak...

No comments:

Post a Comment